XD 340 Δοκοί
Επισκόπηση προϊόντων
Το ορθογωνικό σύστημα δοκών Naxpro-Truss XD 340 συνδυάζει το κόμπακτ πλάτος μιας 30άρας δοκού με τις υψηλές τιμές επιβαρυνσιμότητας που έχουν τα 40άρια συστήματα. Έτσι το Naxpro-Truss XD 340 παράγει οικονομικό όφελος αφού έχει μικρές απαιτήσεις χώρου κατά τη μεταφορά, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μεγάλο φάσμα δυνατοτήτων χρήσης χάρη στην εξαιρετικά μεγάλη σταθερότητά του.
Έχοντας ελεύθερο εκπέτασμα έως 20 m το Naxpro-Truss XD 340 χρησιμοποιείται συχνά σε κατασκευές Pre-rigg, σε μόνιμες εγκαταστάσεις και σε εκθέσεις και εξέδρες. Οι συνδέσεις του συστήματος είναι κουμπωτές κωνικής μορφής. Οι συνδετήρες περιέχονται στα παραδοτέα. Για τη σύνδεση των δοκών χρειάζεται απλώς ένα ελαφρύ αλουμινένιο σφυρί. Το Naxpro-Truss XD 340 διατίθεται σε χρώματα RAL και σε ειδικές κατασκευές.
ελεγχθεί η ασφάλεια
διαστάσεις
προδιαγραφές
Πλάτος: | 290 mm |
Ύψος: | 400 mm |
Κεντρικός σωλήνας: | 50 x 3 mm |
Διαγώνιες: | 25 x 3 mm |
Κράμα: | EN-AW 6082 T6 |
Πίνακας επιβαρύνσεων XD 340
Εκπέτασμα | Ομοιόμορφα κατανεμημένο φορτίο |
Κύρτωση | Κεντραρισμένο μεμονωμένο φορτίο |
Κύρτωση |
m | kg/m | mm | kg | mm |
1,0 | 4353,3 | 0,1 | 4353,3 | 0,2 |
2,0 | 2172,7 | 1,2 | 3476,0* | 1,5 |
3,0 | 1445,9 | 3,9 | 2818,0* | 4,1 |
4,0 | 1082,5 | 9,3 | 2331,0* | 8,0 |
5,0 | 790,6 | 16,6 | 1976,4 | 13,4 |
6,0 | 546,6 | 24,0 | 1639,9 | 19,3 |
7,0 | 399,5 | 32,7 | 1398,4 | 26,3 |
8,0 | 304,1 | 42,7 | 1216,3 | 34,4 |
9,0 | 238,6 | 54,1 | 1073,8 | 43,6 |
10,0 | 191,8 | 66,8 | 959,0 | 54,0 |
11,0 | 157,2 | 80,9 | 864,4 | 65,6 |
12,0 | 130,8 | 96,4 | 784,9 | 78,3 |
13,0 | 110,3 | 113,2 | 717,0 | 92,2 |
14,0 | 94,0 | 131,5 | 658,3 | 107,4 |
15,0 | 80,9 | 151,1 | 606,8 | 123,8 |
16,0 | 70,2 | 172,2 | 561,3 | 141,5 |
17,0 | 61,3 | 194,6 | 520,8 | 160,5 |
18,0 | 53,8 | 218,5 | 484,2 | 180,9 |
19,0 | 47,5 | 243,9 | 451,2 | 202,6 |
20,0 | 42,1 | 270,7 | 421,0 | 225,8 |
* Περιορισμοί λόγω αλληλεπίδρασης μετατόπισης / καθοριστικός παράγοντας είναι η μετατόπιση στον συνδετήρα
Τα υψηλά και συνεχή φορτία παρουσιάζονται σε ιδανικές καταστάσεις. Η κατανομή του φορτίου πρέπει να γίνεται στον κόμβο. Ο υπολογισμός των τιμών επιβάρυνσης γίνεται με χρήση πείρων 10.9.